W piątek i sobotę (18 - 19 sierpnia) wpadnij do M1 i zgarnij kasę za zakupy!
Jak?
Aby wziąć w udział wystarczy:
- zrobić zakupy w sklepach znajdujących się M1 za kwotę minimum 200 zł brutto (lub 100 zł + mieć lub ściągnąć na miejscu aplikację Promka)*
- pokazać paragon/y hostessie
- i odebrać kartę podarunkową o wartości 50 zł do jednego z naszych sklepów!
* Do odbioru karty podarunkowej bez konieczności robienia zakupów upoważnia także pokazanie w aplikacji Promka 3 zakupów zrealizowanych w ciągu ostatnich 30 dni (od daty rozpoczęcia naszej zabawy)
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„M1SJA WYGRYWANIE” dalej zwany „Regulaminem”
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem akcji promocyjnej „M1SJA WYGRYWANIE” zwaną dalej „Akcją Promocyjną” jest spółka PP1 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (02-922), przy ul. Nałęczowskiej 9A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000501997 NIP: 521-366-79-95, REGON: 147146920 (zwana dalej „Organizatorem”), działającym na zlecenie METRO PROPERTIES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zleceniodawcą” lub „Administratorem”).
- Akcja Promocyjna prowadzona jest w Centrum Handlowym M1 Zabrze (zwanym dalej „Centrum”) w dniach 18-19.08.2023 r. w godzinach 09:00 – 21:00 lub do momentu rozdania wszystkich Kart podarunkowych przeznaczonych do realizacji w Centrum (zwanych dalej: „Kartami Podarunkowymi”), z zastrzeżeniem § 4.
- We wskazanym w pkt 2 powyżej terminie można dokonać zakupów w Centrum, zgłosić paragon w Punkcie Akcji Promocyjnej zlokalizowanym na pasażu Centrum oraz w przypadku spełnienia warunków Regulaminu, przystąpić do Akcji Promocyjnej.
- Regulamin jest dostępny w Punkcie Akcji Promocyjnej.
- Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 165).
- Uczestnictwo w Akcji Promocyjnej jest dobrowolne.
§ 2
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Akcji Promocyjnej jest METRO PROPERTIES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-183) przy Al. Krakowskiej 61. Podmiotem Przetwarzającym jest Organizator. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: iod@metro-properties.pl
- Przetwarzanie danych osobowych Uczestników będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO, tj. na prawnie uzasadnionego interesu Administratora:
a) przeprowadzenie Akcji Promocyjnej, w tym weryfikacja uprawnienia do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszym Regulaminie – imię i nazwisko, wiek, wartość Paragonu oraz nazwa sklepu, w którym został wystawiony lub weryfikacja zakupów dokonanych za pośrednictwem aplikacji „PROMKA”
b) rozpatrzenie składanych reklamacji – dane podane w ramach prowadzonego postępowania reklamacyjnego,
c) w celach archiwalnych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów i obrony przed roszczeniami.
- Administrator powierza Organizatorowi przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Akcji Promocyjnej. Administrator nie będzie przesyłać danych osobowych Uczestników do jakichkolwiek krajów trzecich albo organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Akcji Promocyjnej oraz rozpatrzenia ew. reklamacji. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli danych osobowych Uczestnika będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
- Uczestnikowi przysługuje prawo żądania dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo żądania przeniesienia danych, prawo do żądania ich usunięcia lub prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla celów wskazanych z przyczyn związanych z szczególną sytuacją Uczestnika.
- Uczestnikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy Uczestnik uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane do kontaktu są następujące: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej. Niepodanie danych uniemożliwi Uczestnikowi wzięcie udziału w Akcji Promocyjnej.
§ 3
ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ
- Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być osoba fizyczna, będąca: (i) konsumentem, (ii) pełnoletnia, (iii) posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jednocześnie spełni warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- W Akcji Promocyjnej nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora lub Zleceniodawcy, ani osoby związane z Organizatorem lub Zleceniodawcą umową cywilnoprawną, a także członkowie rodzin ww. osób (małżonkowie, dzieci, rodzice, rodzeństwo, małżonkowie rodzeństwa, zstępni oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia) oraz pracownicy Centrum, osoby świadczące usługi dla Centrum i osoby związane z Centrum umowami cywilnoprawnymi, pracownicy (jak również osoby współpracujące na podstawie umowy cywilnoprawnej) sklepów i punktów handlowych/usługowych na terenie Centrum.
- Warunkiem uczestnictwa w Akcji Promocyjnej jest:
- Dokonanie zakupów (dalej „Zakupy”):
o wartości co najmniej 200,00 zł brutto (słownie: dwieście złotych 00/100) na max. 2-óch paragonach fiskalnych (dalej „Paragon”) z dwóch różnych punktów handlowych lub usługowych na terenie Centrum (z wyłączeniem zakupów wymienionych w pkt 4 poniżej)
albo
w przypadku Uczestników którzy mają zainstalowaną na swoim telefonie bezpłatną aplikację mobilną „PROMKA” (dalej: „Aplikacja”) i okażą hostessie na telefonie zainstalowaną Aplikację, dokonanie zakupów o wartości co najmniej 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych 00/100) na max. 2-óch paragonach fiskalnych (dalej „Paragon”) z dwóch różnych punktów handlowych lub usługowych na terenie Centrum (z wyłączeniem zakupów wymienionych w pkt 4 poniżej).
b. Zamiast dokonania Zakupów o których mowa w lit. a powyżej, okazanie przez Uczestnika hostessie na telefonie w zainstalowanej Aplikacji, potwierdzenia realizacji łącznie 3 zakupów usług/towarów (uprzednio zarezerwowanych za pośrednictwem Aplikacji, niezależnie od ich ceny/wartości) w sklepach stacjonarnych na terenie Centrum, w okresie od 01.08. – 19.08.2023 r. W takim wypadku Uczestnik nie ma obowiązku okazania paragonów z dokonanych zakupów. Hostessa zapisze numery ww. transakcji, w celu wyeliminowania ich z dalszego udziału w Akcji Promocyjnej.
c. Zakupy opisane w lit. a wyżej muszą być dokonane w dniach 18-19.08.2023 r. w godzinach funkcjonowania Centrum. W Akcji Promocyjnej nie biorą udziału Zakupy udokumentowane fakturą VAT, czy innym dokumentem księgowym, jedynym dokumentem potwierdzającym dokonanie Zakupu jest oryginał paragonu fiskalnego;
- Zgłoszenie się do Punktu Akcji Promocyjnej i okazanie paragonów fiskalnych potwierdzających dokonanie Zakupów, o których mowa powyżej oraz w przypadku opisanym w ust. 3 lit. a (ii) również okazania zainstalowanej na telefonie Aplikacji. Paragony zostaną zgłoszone (zarejestrowane i ostemplowane pieczątką) poprzez zaprotokołowanie przez Hostessy stacjonujące w Punkcie Akcji Promocyjnej (dalej zwanymi łączne „Hostessami”, a osobno „Hostessą”). Paragon podlegający opieczętowaniu, uprawniający do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej musi być oryginalny, czytelny, nie może być uszkodzony, przekreślony, zamazany.
- Akcją Promocyjną są objęte Zakupy (towar lub usługa) zakupione/a w placówkach handlowych znajdujących się w Centrum z wyłączeniem:
- produktów alkoholowych, w tym piwa bezalkoholowego,
- wyrobów z tytoniu, e-papierosów, pojemników z płynem nikotynowym lub rekwizytów tytoniowych w rozumieniu Ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych,
- produktów leczniczych w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 poz. 499 z późn. zm.),
- suplementów diety w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 39 ustawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252),
- preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252),
- zakładów i kuponów innych loterii lub gier, w szczególności Lotto,
- transakcji związanych ze skupem, wymianą, wyceną metali i kamieni szlachetnych
- kart/doładowań typu pre-paid, kart przedpłaconych/bonów podarunkowych oferowanych przez Centrum oraz Placówki handlowe na terenie Centrum,
- transakcji zapłaty za indywidualne rachunki, typu gaz, prąd, telefon i inne media, raty kredytu/pożyczki, dokonanych w punktach świadczących usługi przyjmowania zapłaty za jakiekolwiek rachunki)
- ubezpieczenia,
Jeżeli na Paragonie widnieje zakup powyższych produktów/usług, Hostessa odejmie wartość ww. zakupu od kwoty Zakupu znajdującej się na Paragonie.
- Paragony zgłoszone w Akcji Promocyjnej oraz potwierdzenie odbioru i dokonania zakupu towaru/usługi uprzednio zarezerwowanego za pośrednictwem Aplikacji, nie mogą być zgłoszone więcej niż raz.
- Zakupy zrobione w Centrum przez Uczestnika Akcji Promocyjnej spełniającego warunki Regulaminu, za co najmniej 200,00 PLN brutto (albo 100,00 PLN brutto w przypadku okazania na telefonie zainstalowanej Aplikacji) w czasie trwania Akcji Promocyjnej na maksymalnie dwóch Paragonach z dwóch różnych placówek handlowych/punktów usługowych uprawniają do odbioru 1 sztuki Karty Podarunkowej o wartości 50,00 PLN.
- Okazanie przez Uczestnika hostessie na telefonie w zainstalowanej Aplikacji, potwierdzenia realizacji łącznie 3 zakupów usług/towarów (uprzednio zarezerwowanych za pośrednictwem Aplikacji, niezależnie od ich ceny/wartości) w sklepach stacjonarnych na terenie Centrum, w okresie od 01.08. – 19.08.2023 r. uprawnia Uczestnika do odbioru jednej Karty Podarunkowej o wartości 50,00 PLN.
- Uczestnik może wziąć udział w Akcji Promocyjnej tylko 1 raz dziennie.
- Właścicielem Aplikacji jest METRO PROPERTIES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie kod pocztowy 02-183, al. Krakowska 61, KRS: 0000030425, NIP: 951-00-65-434. Aplikacja to oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych posiadających dostęp do Internetu i działających w systemie operacyjnym Android, iOS lub Windows, oprogramowanie przystosowane do zapisywania w pamięci urządzenia mobilnego. Aplikację można pobrać na urządzenia przenośne posiadające dostęp do Internetu i pracujące w oparciu o system operacyjny Android (wersja 6.0. lub nowsza) lub iOS (wersja 12 lub nowsza), w szczególności takie jak telefony komórkowe, smartfony.
- Aplikacja to oprogramowanie w ramach którego, Użytkownik może przeglądać udostępnione w Aplikacji towary znajdujące się w ofercie sprzedaży najemców Centrum Handlowego M1, a także dokonywać rezerwacji wybranych towarów na czas określony w aplikacji. Aplikacja nie daje możliwości wykonania transakcji przenoszącej własność i/lub korzystania z towaru przez Użytkownika. Więcej informacji dot. Aplikacji znajduje się w regulaminie Aplikacji.
§ 4
NAGRODY I ICH ODBIÓR
- Nagrodami w Akcji Promocyjnej są Karty Podarunkowe przeznaczone do realizacji w Centrum Handlowym M1 w wybranych sklepach/punktach handlowych/ usługowych. Karty podarunkowe o wartości 50,00 zł otrzymują Uczestnicy Akcji Promocyjnej spełniający warunki Regulaminu.
- Karty Podarunkowe można realizować w terminie podanymi bezpośrednio na Karcie Podarunkowej.
- Hostessy będą wydawać Karty Podarunkowe w dniach 18-19.08.2023 r. w godzinach 09:00 – 21:00. O uzyskaniu prawa do odbioru Kart Podarunkowych decyduje kolejność zgłoszeń.
- Łączna liczba Kart Podarunkowych jest ograniczona i wynosi 480 sztuk.
- W Akcji Promocyjnej obowiązuje limit godzinowy, który zakłada wydawanie 20 Kart Podarunkowych na godzinę. Karty podarunkowe, które nie zostały wydane w danej godzinie, automatycznie przechodzą na kolejną godzinę.
- W przypadku, gdy pierwszego dnia trwania Akcji Promocyjnej nie zostaną rozdane wszystkie przewidziane na ten dzień Karty Podarunkowe, Organizator dopuszcza możliwość przesunięcia ich do puli Kart Podarunkowych przeznaczonych do wydania w drugim dniu trwania Akcji Promocyjnej.
- W przypadku gdy do zakończenia Akcji Promocyjnej nie zostaną wydane wszystkie Karty Podarunkowe, pozostają one do wyłącznej dyspozycji Zleceniodawcy.
- Karty Podarunkowe nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.
- W przypadku, w którym uczestnik wyda w danym punkcie handlowym/usługowym kwotę mniejszą niż wartość Karty Podarunkowej, tj. mniejszą niż 50,00 zł, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do pobrania reszty wynikającej z różnicy.
- W przypadku, w którym uczestnik wyda w danym punkcie handlowym/usługowym kwotę większą niż wartość Karty Podarunkowej, tj. większą niż 50,00 zł, Uczestnik dopłaca pozostałą kwotę z własnych środków.
- Wielokrotność kwoty 200,00 zł albo 100,00 zł w przypadku opisanym w § 3 ust. 1 lit. a (ii) na Paragonie nie upoważnia Uczestnika do odbioru więcej niż jednej Karty Podarunkowej.
- Uczestnictwa w Akcji Promocyjnej, jak i praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do wydania Nagrody, nie można przenosić na inne osoby.
- Uczestnik, który dokona zwrotu towarów, na podstawie ostemplowanego Paragonu, zobowiązany jest do zwrotu nagrody. Zachowanie nagrody możliwe jest jedynie w przypadku wymiany towaru na inny towar tej samej lub wyższej wartości, za zgodą sprzedawcy.
§ 5
WERYFIKACJA ZGŁOSZEŃ I LISTA NAGRODZONYCH OSÓB
Zgłoszenia Uczestników będą weryfikowane przez Hostessę, która oceniać będzie spełnienie przez Uczestnika Akcji Promocyjnej warunków podmiotowych i przedmiotowych określonych w niniejszym Regulaminie, uprawniających Uczestnika Akcji Promocyjnej do otrzymania Karty Podarunkowej, zgodnie z kolejnością zgłoszenia.
§ 6
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje co do przebiegu Akcji Promocyjnej mogą być zgłaszane w formie pisemnej lub elektronicznej w ciągu 14 dni od dnia zakończenia Akcji Promocyjnej na adres siedziby Organizatora albo adres e- mail Organizatora, tj. biuro@dnagroup.pl (decyduje data wpływu reklamacji na powyższy adres).
- Reklamacje rozpatruje komisja składająca się z 2 osób: jednego z przedstawicieli Organizatora oraz jednego przedstawiciela Zleceniodawcy.
- Reklamacja powinna zawierać takie dane jak: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail (w zależności od formy złożonej reklamacji) oraz dokładny opis zdarzenia skutkującego złożeniem reklamacji wraz z przedstawieniem żądania zgłaszającego reklamację.
- Zawiadomienie dla reklamującego o sposobie rozpatrzenia jego pisemnej reklamacji zostanie wysłane na podany adres korespondencyjny lub adres e-mail adresata nie później niż w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji kończy postępowanie reklamacyjne. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi Akcji Promocyjnej przysługuje prawo skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wzięcie udziału w Akcji Promocyjnej oznacza zapoznanie się z treścią Regulaminu i zgodę na warunki Akcji Promocyjnej określone niniejszym Regulaminem.
- Materiały reklamowo-promocyjne związane z Akcją (lub jego dotyczące) mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc mają wyłącznie postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy.
- Regulamin może ulec zmianie. Ewentualne zmiany do regulaminu zostaną opublikowane nie później niż w dacie ich wprowadzenia.
M1 ZABRZE TO RODZINNE CENTRUM HANDLOWE, W KTÓRYM KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE.
LOKALIZATOR SKLEPÓW
SZUKASZ KONKRETNEGO SKLEPU?
ZNAJDŹ GO NA MAPIE BĄDŹ WYSZUKAJ WEDŁUG KATEGORII.
więcej
GODZINY OTWARCIA
DZISIAJ JEST: PONIEDZIAŁEK
DATA: Maj 05, 2025
NASZE CENTRUM OTWARTE JEST W GODZINACH:
09:00-21:00
więcej